Dag 16 -13 augustus- Miami Beach/Houston/Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Astrid & Marcel - WaarBenJij.nu Dag 16 -13 augustus- Miami Beach/Houston/Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Astrid & Marcel - WaarBenJij.nu

Dag 16 -13 augustus- Miami Beach/Houston/Amsterdam

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid & Marcel

13 Augustus 2013 | Nederland, Amsterdam

Cause I'm leaving on a jet plane
Don't know when I'll be back again
(John Denver / Leaving on a jet plane)

All things must come to an end.....vandaag vliegen wij via Houston Texas weer terug naar Amsterdam, het is een heerlijke vakantie geweest, één om nooit meer te vergeten.

We rijden in de ochtendspits met onze huurauto naar Miami Airport, waar met bordjes heel goed staat aangegeven waar de auto ingeleverd moet worden. Bij de ingang van de parkeergarage staan twee medewerkers van de verhuurmaatschappij klaar, wij laden de koffers uit, zij inspecteren de auto rondom en voor we het weten is de auto weg en wordt deze waarschijnlijk klaargemaakt voor de vakantie van de volgende huurders. Een heerlijke auto die ons de afgelopen dagen heeft gebracht waar wij naar toe wilden. Bij thuiskomst check ik wat zo'n auto nou kost, hmhmhmhm (geluid van een schrapende keel, dat zegt genoeg!)

Met een monorail worden we vervolgens binnen no-time van de parkeergarage naar het eigenlijke vliegveld gezoefd, we hebben een lange reis voor de boeg.
Van Miami vliegen wij vandaag naar Houston Texas voor onze overstap, waarna we morgenochtend 14 augustus weer zullen landen in Amsterdam.

Het is een lange dag, ik neem mij van te voren voor te gaan slapen tijdens de oversteek over de oceaan, omdat we die per slot van rekening 's nachts vliegen. Helaas komt daar niet veel van terecht, ondanks dat de stewards en stewardessen er alles aan doen de nachtrust zo normaal mogelijk te laten verlopen. Screens naar beneden, lichten flink gedimd. Maar ik zit niet lekker en eigenlijk kunnen we allevier niet echt de slaap vatten.
We worden op Schiphol opgewacht door onze lieve familie. Moe maar met een zeer voldaan gevoel rijden we huiswaarts, waar we rond 9.30 uur ons bed induiken om de achterstallige slaap in te halen. De wekker die ik om 12.30 gezet heb wekt alleen mij maar, mijn mannen hebben grote moeite om überhaupt wakker te worden, laat staan hun bed uit te komen.
Uiteindelijk even wat boodschapjes gedaan en tot een paar dagen erna nog wel last van jetlag gehad, maar dat is deze vakantie meer dan waard geweest.

Het was meer dan geweldig, ik heb mijn hart verloren aan Amerika (heb zelfs de eerste week na thuiskomst een gevoel van heimwee) en ik denk dat het zeker niet de laatste keer was dat wij de oversteek naar dit prachtige land hebben gemaakt. Ik heb er in ieder geval weer een puntje op mijn 'bucketlist' bij!
Onderling hebben we het ook heel gezellig gehad, dit is een ervaring die niemand ons meer af kan nemen en die wij ons voor de rest van ons leven zullen blijven herinneren.



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid & Marcel

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 13313

Voorgaande reizen:

12 September 2022 - 06 Oktober 2022

Indian Summer in New England, Amerika

29 Juli 2019 - 21 Augustus 2019

Noordwest Amerika

10 Juli 2017 - 03 Augustus 2017

Canada 2017

22 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

West-Amerika

29 Juli 2013 - 14 Augustus 2013

New York & Florida

Landen bezocht: