Dag 5, van Coeur D´Alene naar Kalispell - Reisverslag uit Kalispell, Verenigde Staten van Astrid & Marcel - WaarBenJij.nu Dag 5, van Coeur D´Alene naar Kalispell - Reisverslag uit Kalispell, Verenigde Staten van Astrid & Marcel - WaarBenJij.nu

Dag 5, van Coeur D´Alene naar Kalispell

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid & Marcel

02 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Kalispell

Almost heaven, West Virginia
Blue Ridge Mountains, Shenandoah River
Life is old there, older than the trees
Younger than the mountains, growing like a breeze

Country roads, take me home
To the place I belong
West Virginia, mountain mamma
Take me home, country roads

All my memories gather 'round her
Miner's lady, stranger to blue water
Dark and dusty, painted on the sky
Misty taste of moonshine, teardrops in my eyes

Country roads, take me home
To the place I belong
West Virginia, mountain mamma
Take me home, country roads
(John Denver / Take Me Home, Country Roads)

Vandaag reden wij via de country roads van Idaho naar Montana en staken we niet alleen weer een staatsgrens over, maar ook een tijdzone. Van de pacific time naar de mountain time werd het een uur later en is het tijdsverschil met ons thuisfront geen 9 uur meer, maar 8 uur.
We ontbijten vanmorgen in het hotel en rond tien uur zijn we klaar voor onze reisdag van vandaag. Bij de Safeway kopen we lekker vers brood, Gouda kaas (ja ja) en Black forest ham, voor de lunch zitten wij dus spreekwoordelijk gebakken.
Met een volle tank benzine en een volle koelbox gaan we de weg op. Via de Interstate 90 rijden we een mooie scenic byway langs bossen, piepkleine dorpjes, het Flathead indianenreservaat en het prachtig blauwe Flathead Lake naar Kalispell. Hier zullen we twee nachten verblijven om Glacier NP te bezoeken.
Ons hotel valt goed in de smaak, hier houden we het zeker wel uit.
Marcel maakt nog een selfie met een bruine beer in de lobby van het hotel, wat moeten die Amerikanen wel niet van ons denken? :-)
We gaan nu even lekker wat eten en morgen duiken we bijtijds Glacier in, daarover morgen dus meer!

Groetjes vanuit Kalispell!

• 03 Augustus 2019 - 01:43

DARCY DAVIES:

Glad you guys are enjoying your adventure.....beautiful scenery!!! Love the picture of you and the bear...Marcel.

Be safe....make sure you don't come across one for real!!!

Hugs from me and Boo!!

• 03 Augustus 2019 - 11:45

Yves:

Heerlijk om jullie verhalen te lezen iedere morgen. Heerlijk genieten. Dikke knuffel